Åbningstider i PBXAdmin Opsæt og administrer åbningstider i PBXAdmin. Med åbningstider har du mulighed for at vælge bestemte åbningstider på alle ugens syv...
Afdelinger i PBXAdmin Opsæt og administrer Afdelinger i PBXAdmin. 1. Du kan oprette afdelinger i PBXAdmin som kan bruges på Bizfone.dk. Afdelinger kan...
Aflyt telefonsvarere i PBXAdmin Opsæt og administrer Aflyt telefonsvarere i PBXAdmin. 1. Under Aflyt telefonsvarere kan du se, aflytte eller downloade optagede samtaler. Funktion Beskrivelse 2. Lokalnummer Lokalnummer...
Aktivering af ændringer i PBXAdmin Når du ændrer din løsning, vil dine ændringer ikke træde i kraft – før du har trykket på ’Opdater system’....
API i PBXAdmin Du kan her generere en ny API nøgle. MobiKOM API giver adgang til en række forskellige statistiske informationer omkring teleløsningen...
Direkte indkald i PBXAdmin Opsæt og administrer Direkte indkald i PBXAdmin. Direkte indkald bruges til at få et direkte opkald ind i PBX’en. Det...
Fælles Exchange-integration i PBXAdmin Opsæt og administrer Fælles Exchange integration i PBXAdmin. Før du opsætter Fælles Exchange Integration Vores fælles Exchange-integration benytter impersonation til at hente...
Fælles kontaktbog i PBXAdmin Hvis jeres virksomhed har mange fælles kontakter, som I gerne vil dele med hinanden, kan I benytte jer af Bizfones...
Fax i PBXAdmin Opsæt og administrer Fax i PBXAdmin. Med modulet Fax har du mulighed for at sende og modtage fax via e-mail....
Generelle Indstillinger i PBXAdmin Administrer generelle indstillinger i PBXAdmin. Du finder Generelle indstillinger inde under Indstillinger -> Indstillinger. Her kan du ændre overordnede indstillinger...
Google My Business i PBXAdmin Opsæt og administrer Google My Business åbningstider i PBXAdmin. Læs mere om hvordan du opsætter Google My Business under Åbningstider.
Grundlæggende opbygning af kaldsflow i PBXAdmin Et kaldsflow er den grundlæggende opbygning af hvordan virksomheden ønsker at behandle opkald. Et kaldsflow giver et komplet overblik over,...
Hvad betyder det, at statistik på Bizfone er en åben beta-version? Det betyder, at det nye statistik-site på Bizfone stadig forbedres, og at det samtidig er muligt at anvende den gamle...
Hvad betyder phone extension number? Phone extension number er et ID på en medarbejders enhed. Phone extension number viser, hvilken enhed kaldet er besvaret med, og...
Hvad sker der, hvis jeg sletter en medarbejderskabelon? Medarbejdernes Bizfone-indstillinger vil ikke blive påvirket. Slettes en medarbejderskabelon fra PBXAdmin, vil medarbejdernes Bizfone-brugere fortsætte med sidst kendte indstillinger.
Hvem kan se virksomhedens statistik? Det er kun medarbejdere, der er blevet tildelt adgang til virksomhedens statistik, som kan tilgå siden. Du kan læse mere...
Hvordan afmelder jeg abonnering på statistik? Du afmelder abonnering ved at slette rapporten eller fjerne din mailadresse fra listen over modtagere. Du sletter eller fjerner dig...
Hvordan bruger jeg stjernekoder (tastekoder)? Oversigten viser de stjernekoder (også kendt som tastekoder), som er tilgængelige, når din telefon er tilknyttet en MobiKOM-løsning. Oversigt over...
Hvordan defineres forskellige typer af kald i statistikken? For at give det mest detaljerede data inddeles kaldene i flere forskellige typer. Du kan se de forskellige kald og...
Hvordan får jeg adgang til virksomhedens statistik? Adgang til statistik gives af administratoren via PBXAdmin. Adgang til statistik skal gives på brugerniveau i PBXAdmin –> Basale funktioner...
Hvordan opretter man en medarbejderskabelon? Se, hvordan man opretter en medarbejderskabelon på PBXAdmin.dk og vælger, hvilke medarbejdere som skabelonens indstillinger skal gælde for. Guiden nedenfor...
Hvordan opsætter jeg Zendesk-integrationen? Følg de fem trin for at aktivere integrationen i PBXAdmin. Zendesk-integrationen er en app, som skal installeres, men før du...
Hvordan tilpasser jeg detaljer i tekst-til-tale-speaks? Når du laver speaks med tekst-til-tale, har du mulighed for at tilpasse speaket med SSML-koder. Her kan du se de...
Hvorfor er der tomme felter i rapporterne? Tomme felter fremgår, når der ikke er nogen data til den pågældende kategori. Her kan du læse mere om hyppige...
Hvornår modtager jeg statistikrapporter? Rapporter afsendes kl 04:00. Daglige, ugentlige og månedlige rapporter afsendes kl. 04:00 hhv. en gang i døgnet, hver mandag eller...
Indstillinger for kaldsstatistik via FTP i PBXAdmin Administrer Indstillinger for kaldsstatistik via FTP i PBXAdmin. Du finder Indstillinger for kaldsstatistik via FTP inde under Indstillinger -> Indstillinger....
Indstillinger for optagelse af samtaler i PBXAdmin Administrer Indstillinger optagelse af samtaler i PBXAdmin. Du har flere muligheder for at optage samtaler. Du kan optage enkelte samtaler...
Indstillinger for statistik Du kan administrere indstillinger for statistik via PBXAdmin –> Indstillinger –> Indstillinger for statistik (BETA). Automatisk sletning af statistik Statistik...
Indstillinger for tastekoder i PBXAdmin Opsæt og administrer tastekoder i PBXAdmin. Du kan her ændre tastekoden for visse standard funktioner. Funktion Beskrivelse 1. Tastekode – konsulterende...
Indtrækningsgrupper i PBXAdmin Opsæt og administrer indtrækningsgrupper i PBXAdmin. Med indtrækningsgrupper kan du lave grupper, hvor dem der er tilmeldt kan trække kald...
Integrationsmodul i PBXAdmin Opsæt og administrer integrationsmoduler i PBXAdmin. Integrationsmodulet giver mulighed for, at eksterne applikationer kan udveksle informationer om aktive kald i...
Kan jeg abonnere på statistik-rapporter? Ja, du kan få tilsendt detaljerede rapporter både via mail og/eller FTP. Du tilmelder dig abonnering på statistik-rapporter på statistik-sitet...
Kan jeg downloade de visuelle præsentationer af statistikken? Ja, du kan downloade hver enkelt side i statistikken, som også inkluderer de visuelle præsentationer. På alle de forskellige visninger...
Køer i PBXAdmin Opsæt og administrer køer i PBXAdmin. 1. Under køer kan du oprette køer, redigere køer, prioritere ringerækkefølgen af køer og til-/afmelde telefoner til...
Landekodestyring i PBXAdmin Opsæt og administrer Landekodestyring i PBXAdmin. Landekodestyringer kan bruges til at opsætte forskellige kaldsflow, som er baseret på det land,...
Medarbejder info i PBXAdmin Opsæt og administrer Medarbejderinfo i PBXAdmin. 1. Du kan her sætte ekstra titler/beskrivelser på medarbejdere. 2. Tilføj et nyt felt. Tilføj felt...
Medarbejdere i PBXAdmin Opsæt og administrer medarbejdere i PBXAdmin. 1. Under Medarbejdere får du en oversigt over alle medarbejdere i PBX-løsningen. Kolonnenavn Beskrivelse 2. Lokalnummer Lokalnummeret er...
Medarbejderintegration i PBXAdmin Opsæt og administrer Medarbejderintegration i PBXAdmin. Med webservicen medarbejderintegration har du mulighed for at trække informationer ud af et kald,...
Microsoft Teams Presence (BETA) Opsæt og administrer Microsoft Teams Presence i PBXAdmin. Aktiver Opkobling 1. Her kan du aktivere abonnering på Teams-status, så alle dine...
Microsoft Teams telefoni i PBXAdmin Opsæt Teams-telefoni på din MobiKOM løsning via PBXAdmin. Opsæt telefoni i Teams Microsoft-licenser Allerførst skal der være styr på licenserne....
Multi viderestilling i PBXAdmin Opsæt og administrer Multi viderestilling i PBXAdmin. Multi viderestilling bruges til at viderestille til flere kollegaer/telefonnumre på ét kald. Det...
Optagede samtaler i PBXAdmin Opsæt og administrer optagede samtaler i PBXAdmin. Denne funktion må ikke forveksles med funktionen Optagelse af samtale , hvor du kan optage...
Optagelse af samtaler i PBXAdmin Opsæt og administrer optagelse af samtaler i PBXAdmin. Optagelses af samtaler-modulet giver kunden mulighed for at give samtykke til optagelser...
Ring mig op i PBXAdmin Opsæt og administrer Ring mig op i PBXAdmin. Med Ring mig op kan du lave løsninger, hvor du får en mail med...
Speaks i PBXAdmin Opsæt og administrer speaks i PBXAdmin. Med modulet Speaks kan du afspille en lydfil i et kaldsflow. Dette kan fx...
Tastemenuer i PBXAdmin Opsæt og administrer tastemenuer i PBXAdmin. Med tastemenuer kan du give kunder en række valgmuligheder, hvorefter de dirigeres via...
Telefoner i PBXAdmin Opsæt og administrer telefoner i PBXAdmin. 1. Under Telefoner får du en oversigt over alle telefoner. Dette kan både være bordtelefoner, mobiler eller...
Telefonmøder i PBXAdmin Opsæt og administrer telefonmøder i PBXAdmin. Med telefonmøder har du mulighed for at oprette møderum, hvor du og dine kollegaer...
Telefonnumre i PBXAdmin Opsæt og administrer telefonnumre i PBXAdmin. 1. Under Telefonnumre kan du se, hvilke telefonnumre der er aktive på løsningen. Funktion Beskrivelse 1. Telefonnummer Her...
Telefonsvarer i PBXAdmin Opsæt og administrer telefonsvarer i PBXAdmin. Modulet telefonsvarer har to typer af telefonsvarer. En medarbejdertelefonsvarer og en virksomhedstelefonsvarer. Alle medarbejdere...