1. Ofte stillede spørgsmål
  2. PBXAdmin
  3. Generelle Indstillinger i PBXAdmin

Generelle Indstillinger i PBXAdmin

Administrer generelle indstillinger i PBXAdmin.

Du finder Generelle indstillinger inde under Indstillinger -> Indstillinger. Her kan du ændre overordnede indstillinger i PBX-admin.

Funktion Beskrivelse
1. Standard udgående linje Bestemmer, hvilket telefonnummer der som standard bruges, hvis der ringes ud. Hvis der ikke står et nummer her, vil de medarbejdere, der står med standardprofil uden udringningsnummer, ikke virke.
2. Registrering af telefonnumre Er denne ikke aktiv, vil telefonnumrene på PBXAdmin ikke virke.
3. Ring med Bizfone Vælg, om det skal være muligt at anvende Bizfone til at besvare og foretage opkald.
4. Max antal samtidige kald Vælg, hvor mange samtidige kald der kan foretages på PBXAdmin. 0 er ubegrænset.
5. Ventemusik Vælg, hvilken standardventemusik der skal bruges.
6. BLF viderestillings- metode Sætter BLF-taster til overvåget omstilling eller direkte omstilling.
7. Pause efter opkald på tværs af køer Denne indstilling gør at pause efter opkald på køer også tager hensyn til opkald der er besvaret via andre køer.
8. Tillad medarbejdere at skjule køer Slå til/fra om medarbejdere selv kan vise/skjule køer på Bizfone.dk.
9. Tillad at skjule medarbejder Tillad at skjule medarbejder.
10. Deaktivér lokalnummervisning Her kan man kan slå visningen af lokalnummeret fra, når man ringer til en kollegas lokalnummer. Gør man det, vil man i stedet vise det nummer, som man under profilstyringen i Bizfone har valgt at ringe ud med. Læs mere her.
11. Lås telefoner til registreringsserver Lås telefoner til registreringsserver – Stopper i 9 ud af 10 tilfælde spøgelseskald til Yealink T4x og T5x.
12. Yealink registreringstid Vælg, hvor ofte Yealink telefoner sender registrering til MobiKOM. Standarden er 3600 sekunder. Man kan med fordel sætte registreringstiden ned, hvis man oplever, at Yealink telefoner taber registreringen.
13. Statusvisning Her kan du vælge, hvilken informationer der skal vises på Bizfone.dk i kontaktbogen. Den information, som kan vælges, defineres under Medarbejder Info. Læs mere under afdelinger.
14. Upload ventemusik Her kan du uploade jeres eget ventemusik. Du kan anvende Mp3 eller Wav filer på max 4 megabyte. Kun 1 lydfil pr. PBX. Filnavnet bliver omdøbt til PBX ID.
Updated on marts 9, 2022

Var denne artikel til hjælp?

Brug for Support?
Kan du ikke finde det svar du leder efter? Bare rolig, vi er her for at hjælpe!
KONTAKT SUPPORT