1. Ofte stillede spørgsmål
  2. PBXAdmin
  3. Hvordan defineres forskellige typer af kald i statistikken?

Hvordan defineres forskellige typer af kald i statistikken?

For at give det mest detaljerede data inddeles kaldene i flere forskellige typer. Du kan se de forskellige kald og deres definitioner her:

Type Definition 
Udgående kald Kald, der startes hos virksomheden.
Indgående kald Kald til virksomheden.
Eksterne kald Kald til/fra et nummer, der ikke tilhører virksomheden.
Interne kald Kald mellem numre, der begge tilhører virksomheden.
Udgående eksterne kald Kald til et nummer udenfor virkomheden, men som fortages af virksomheden.
Indgående eksterne kald Kald til et nummer i virksomheden, men som fortages fra et nummer udenfor virksomheden.
Udgående interne kald Kald, der startes fra et nummer tilhørende virksomheden, og som går til et andet nummer tilhørende virksomheden.
Indgående interne kald Kald, der besvares af et nummer tilhørende virksomheden, og som kommer fra et nummer tilhørende virksomheden.
Besvarede kald Kald, der besvares.
Ubesvarede kald Kald, der ikke besvares.
Køkald Indgående kald til en kø (inkluderer også call back).
Afsluttede køkald Køkald, der er besvaret og efterfølgende afsluttes.
Besvarede køkald Køkald, der besvares.
Viderestillede køkald Køkald, der besvares og efterfølgende omstilles til et andet nummer/en anden kollega.
Mobil Kald, der håndeteres med en mobiltelefon.
Bizfone Kald, der håndeteres i Bizfone.
Teams Kald, der håndteres i Teams.
Softphone Kald, der håndteres via en Sip-konto.
Bordtelefon Kald, der håndteres med en bordtelefon.

 

Updated on februar 27, 2023

Var denne artikel til hjælp?

Brug for Support?
Kan du ikke finde det svar du leder efter? Bare rolig, vi er her for at hjælpe!
KONTAKT SUPPORT