1. Ofte stillede spørgsmål
  2. Integrationer
  3. Hvordan nedlægger jeg en MobiKOM-bruger via Azure AD?

Hvordan nedlægger jeg en MobiKOM-bruger via Azure AD?

Fjern medarbejderen fra den AD-gruppe, som synkroniseres med jeres MobiKOM-løsning.

For at nedlægge en MobiKOM-bruger via jeres AD, skal du fjerne den pågældende medarbejder fra den AD-gruppe, som synkroniseres med jeres MobiKOM-løsning.

Brugeren bliver først nedlagt 72 timer senere, så du har mulighed for at nå at fortryde. Hvis du ønsker det, skal du blot tilføje medarbejderen til AD-gruppen igen.

Numrene, der har været tilknyttet til den nedlagte medarbejder, bliver ikke opsagt, men vil efterfølgende ligge på virksomhedens telefoniløsning uden at være tilknyttet en bruger. Du kan lade numrene ligge til senere brug, tilknytte dem til en anden medarbejder eller opsige eller portere dem til et andet teleselskab.

Updated on marts 23, 2022

Var denne artikel til hjælp?

Brug for Support?
Kan du ikke finde det svar du leder efter? Bare rolig, vi er her for at hjælpe!
KONTAKT SUPPORT