1. Ofte stillede spørgsmål
  2. Bizfone.dk
  3. Hvorfor skal jeg forbinde mit Jabra-headset på en ny måde på Bizfone.dk?

Hvorfor skal jeg forbinde mit Jabra-headset på en ny måde på Bizfone.dk?

Den nye metode gør det langt nemmere at forbinde nye headset.

Den nuværende forbindelsesmetode, hvor man både skal hente og installere browserudvidelse og software, bliver erstattet af en metode, hvor man med få klik direkte på Bizfone.dk kan forbinde sit Jabra-headset.

Hvad betyder det for mig som bruger?

Det betyder, at du skal tilslutte dit headset på ny fredag d. 16. december 2022. Du vil ikke kunne benytte dit Jabra-headset, før du har oprettet forbindelse via den nye metode.

Dette skal kun gøres én gang og vil derefter virke som hidtil.

Du vil få en pop op-besked i Bizfone, når du skal forbinde dit headset.

Hvordan tilslutter jeg fremover mit Jabra-headset?

Gå til Bizfone indstillinger og vælg Ring med Bizfone.

1. Under Besvar opkald på Jabra headset klikker du på Vis enheder

2. Vælg din ønskede Jabra-enhed 

3. Klik på Opret forbindelse. Dit Jabra-headset er nu forbundet og har fuld funktionalitet

Updated on december 9, 2022

Var denne artikel til hjælp?

Brug for Support?
Kan du ikke finde det svar du leder efter? Bare rolig, vi er her for at hjælpe!
KONTAKT SUPPORT