1. Ofte stillede spørgsmål
  2. Bizfone app
  3. Omstil opkald til kø i Bizfone app’en

Omstil opkald til kø i Bizfone app’en

Med ‘omstil til kø’ kan du vælge at omstille direkte eller overvåget til en telefonkø.

1. Tryk på omstil til kø.

2.0-opkald-igang-v4-faq-omstil-til-kø

2. Tast navnet på den kø, som kaldet skal omstilles til.

3. Hvis der ikke er nogen agenter på køen, vil du kunne se det ved at der står 0 agenter tilmeldt på en kø.

1.4-omstilling-kø-faq

4. Når du har valgt en kø forsvinder tastaturet.

5. Hvis du gerne vil omstille opkaldet direkte til en agent i køen, skal du trykke på direkte omstilling.

6. Ønsker du at snakke med en agent i køen før du omstiller, skal du trykke på overvåget omstilling.

1.5-omstilling-kø-valgt-faq

Overvåget omstilling til en kø i Bizfone app’en

Når du vælger Overvåget omstilling i Bizfone app’en sker der følgende:

1. Vedkommende, som du har ringet op, for at høre om du må omstille opkaldet til, vises under Du taler med.

2. Vedkommende, som skal omstilles, bliver sat på hold, og vises under På hold.

3. Hvis vedkommende under Du taler med ikke ønsker at modtage omstillingen, kan omstillingen annulleres.

4. Hvis vedkommende under Du taler med, gerne vil tale med vedkommende der er på hold, trykkes der på omstil, for at lave omstillingen.

→ Fortsæt til Lydløs i Bizfone app’en

Updated on marts 11, 2022

Var denne artikel til hjælp?

Brug for Support?
Kan du ikke finde det svar du leder efter? Bare rolig, vi er her for at hjælpe!
KONTAKT SUPPORT