1. Ofte stillede spørgsmål
  2. PBXAdmin
  3. Optagede samtaler i PBXAdmin

Optagede samtaler i PBXAdmin

Opsæt og administrer optagede samtaler i PBXAdmin.

 

Denne funktion må ikke forveksles med funktionen Optagelse af samtale , hvor du kan optage samtalen via et modul i et kaldsflow. Denne funktion, som beskrevet nedenfor, virker kun ved brug af stjernekoder under et aktivt opkald.


1.
 Under Optagede samtaler (stjernekode) har du mulighed for at aflytte optagede samtaler.

Funktion Beskrivelse
2. Dato Dato for, hvornår kaldet er optaget med tastekode *7.
3. Lokalnummer Lokalnummer med medarbejder, der har startet optagelsen.
4. Længde Varighed på den optagede samtale.
Updated on marts 9, 2022

Var denne artikel til hjælp?

Brug for Support?
Kan du ikke finde det svar du leder efter? Bare rolig, vi er her for at hjælpe!
KONTAKT SUPPORT