1. Ofte stillede spørgsmål
  2. Bizfone.dk
  3. Understøtter MobiKOM Exchange-integration totrinsbekræftelse?

Understøtter MobiKOM Exchange-integration totrinsbekræftelse?

Bruger I totrinsbekræftelse fra Microsoft på jeres Exchange-konti, kan I bruge MobiKOMs Exchange-integration.

Bruger I totrinsbekræftelse fra Microsoft på jeres Exchange-konti, kan I bruge MobiKOMs Exchange-integration.

Det kræver blot, at I whitelister MobiKOMs IP-adresser.

Whitelisting af IP-adresser

Whitelisting af IP-adresser er en nem løsning, da det påvirker alle brugere på domænet på én gang.

Du kan læse mere om hvordan du whitelister MobiKOMs IP-adresse herunder:

Trin 1:
Log ind i din mail server admin portal og gå til Admin

trin-1-billede

Trin 2:
Klik på Exchange under Administration

trin-2-billede

Trin 3:
Klik på Forbindelsesfilter under Beskyttelse

trin-3-billede

Trin 4:
Klik på Forbindelsesfilter under Beskyttelse

trin-4-billede

Trin 5:
Klik på +tegnet under listen over tilladte IP-adresser

trin-5-billede

Trin 6:
Tilføj MobiKOMs IP-adresse til listen over tilladte IP-adresser.
IP-adressen er 91.217.201.0/24

trin-6-billede

Trin 7:
Klik OK og derefter Gem.
IP-adressen er nu tilføjet til listen over tilladte IP-adresser, og alle brugere på domænet kan synkronisere Exchange med Bizfone selvom Microsofts totrinsbekræftelse er aktiveret.

Appadgangskode

En anden løsning er at oprette en appadgangskode, som kan bruges i stedet. Denne løsning skal dog laves for hver enkelt bruger.

Du kan læse mere om oprettelse af appadgangskoder på Microsofts hjemmeside: https://support.microsoft.com/da-dk/help/12409

Updated on februar 28, 2022

Var denne artikel til hjælp?

Brug for Support?
Kan du ikke finde det svar du leder efter? Bare rolig, vi er her for at hjælpe!
KONTAKT SUPPORT