Bruger I totrinsbekræftelse fra Microsoft på jeres Exchange-konti, kan I bruge MobiKOMs Exchange-integration.
Bruger I totrinsbekræftelse fra Microsoft på jeres Exchange-konti, kan I bruge MobiKOMs Exchange-integration.
Det kræver blot, at I whitelister MobiKOMs IP-adresser.
Whitelisting af IP-adresser
Whitelisting af IP-adresser er en nem løsning, da det påvirker alle brugere på domænet på én gang.
Du kan læse mere om hvordan du whitelister MobiKOMs IP-adresse herunder:
Trin 1:
Log ind i din mail server admin portal og gå til Admin
Trin 2:
Klik på Exchange under Administration
Trin 3:
Klik på Forbindelsesfilter under Beskyttelse
Trin 4:
Klik på Forbindelsesfilter under Beskyttelse
Trin 5:
Klik på +tegnet under listen over tilladte IP-adresser
Trin 6:
Tilføj MobiKOMs IP-adresse til listen over tilladte IP-adresser.
IP-adressen er 91.217.201.0/24
Trin 7:
Klik OK og derefter Gem.
IP-adressen er nu tilføjet til listen over tilladte IP-adresser, og alle brugere på domænet kan synkronisere Exchange med Bizfone selvom Microsofts totrinsbekræftelse er aktiveret.
Appadgangskode
En anden løsning er at oprette en appadgangskode, som kan bruges i stedet. Denne løsning skal dog laves for hver enkelt bruger.
Du kan læse mere om oprettelse af appadgangskoder på Microsofts hjemmeside: https://support.microsoft.com/da-dk/help/12409