Hvor finder jeg PIN-koden Du kan nemt finde PIN-koden til dine abonnementer. Besøg kundelogin for, at finde oplysningerne om dine abonnementer. Indtast dit udleverede brugernavn Indtast...
Hvor finder jeg PUK-koden? Du kan nemt finde PUK-koden til dine abonnementer. Besøg kundelogin for, at finde oplysningerne om dine abonnementer. Indtast dit udleverede brugernavn Indtast...
Hvor finder jeg SIM-kort nummeret? Du kan nemt finde SIM-kort nummeret til dine abonnementer. Besøg kundelogin for, at finde oplysningerne om dine abonnementer. Indtast dit udleverede...
Hvor finder jeg udlandspriserne? Her finder du vores udlandspriser som gælder dine abonnementer. Besøg kundelogin for, at finde oplysningerne om dine abonnementer. Indtast dit udleverede brugernavn...
Hvordan aktiverer jeg 5G? Sådan aktiverer du 5G på dine abonnementer. Besøg kundelogin for, at finde oplysningerne om dine abonnementer. Indtast dit udleverede brugernavn Indtast din...
Hvordan deaktiverer jeg PIN-koden? Du kan altid slå PIN-koden fra i din telefon, hvis du ikke ønsker at dette skal være aktivt på simkortet....
Hvordan skifter jeg abonnementer? Du kan nemt skifte dine abonnementer hos MobiKOM, både op og ned efter behovet. Besøg kundelogin for at skifte dine...
Hvorfor har jeg ikke noget data i udlandet? Der kan være mange årsager til, at du ikke kan benytte dig af data i udlandet. Vi har lavet en...
Kan jeg tilkøbe ekstra data? Ja, hvis du har mobilpakken Fri tale 100 GB og løber tør for data, før måneden er slut, kan du...