Får alle medarbejdere nye simkort? Ja – hvis I vælger at flytte jeres mobilnumre til MobiKOM. Hvis I har valgt at flytte jeres nuværende mobilnumre...
Har MobiKOM binding? Nej, MobiKOM har ikke nogen binding. Vi har valgt ikke at have binding på vores erhvervstelefoniløsning, da vi tror på...
Har MobiKOM IVR? Ja, MobiKOM har en IVR-løsning MobiKOM har en af branchens mest avancerede IVR-løsninger. Læs mere om hvad IVR-løsningen fra MobiKOM...
Hvad er forskellen på xDSL & fiber? xDSL kører på de klassiske kobberlinjer, som findes i de fleste ejendomme i Danmark. Forbindelsernes hastighed varierer meget, og ofte...
Hvad er IP-telefoni? Kort fortalt er det telefoni over internettet. IP-telefoni er egentlig ganske udbredt og ofte refereret til gennem forkortelsen VoIP, som...
Hvem installerer internetforbindelsen? Dette kan I enten selv gøre, og ellers kan vi gøre det for jer.
Hvem sørger for, at vores telefoni virker på den dag, vi bliver flyttet? Vi sørger for, at alt fungerer på aktiveringsdatoen. Selve aktiveringsdatoen bliver fastlagt sammen med os og jer.
Hvem står for service/support og vagtordning? Vi står for support af jeres internetforbindelse. Måtte der ske en fejl, som vi ikke kan løse, står vi naturligvis...
Hvor lang leveringstid er der på fiber? Leveringstid på fiber er mellem 4-12 uger. Leveringstiden på fiberforbindelser kan variere mellem 4-12 uger. Det afhænger ofte af, om...
Hvor lang tid går der, før vores abonnementer er aktive? I samarbejde med jer fastlægges en dato for, hvornår I gerne vil være aktiv kunde hos MobiKOM. Hvis I er...
Hvordan får jeg internet fra MobiKOM? Internetforbindelsen bliver leveret via TDC´s Fiber eller xDSL forbindelse. I kan henvende jer via MobiKOMs kontaktformular, hvorefter I hurtigst muligt...
Kan alle få en fiberforbindelse? Som udgangspunkt kan alle få en fiberforbindelse. Det er dog langt fra alle lokationer, der har gravet det ned i...
Kan alle få xDSL? Cirka 80% af Danmarks private og erhvervsejendomme har i dag indlagt kobber. Hastighederne kan dog variere meget – alt efter...
Kan man få hjemmearbejdspladser med i løsningen? Ja, det er muligt for jeres medarbejdere at få en hjemmearbejdsplads med vores netværksudstyr. Vi leverer også en router med...
Kan man køre IP telefoni over internettet? Ja, det kan I. Med telefoni fra MobiKOM har I den store fordel, at udstyret har en port udelukkende til...
Kan vi beholde vores nuværende bordtelefoner? Vi understøtter i dag en række telefoner fra LG, Snom og Yealink. Hvis I er tvivl, så lad os tage...
Kan vi beholde vores telefonnumre? Ja, I kan naturligvis godt beholde jeres telefonnumre, hvis I skifter til en telefoniløsning fra MobiKOM. Vi sørger for at...
Kan vi få en teleløsning kun bestående af mobiltelefoner? I kan sagtens få en ren mobilløsning, der indeholder alle de samme funktioner, som vores teleløsninger der inkluderer én eller...
Kan vi have bordtelefoner med i vores løsning? Det kan I sagtens. Vi har lavet en tæt integration mellem bordtelefoner og mobiltelefoner i vores teleløsning. Det vil sige,...
Kan vi købe bordtelefoner igennem Jer? Det kan I sagtens, og de bliver konfigureret således, at når I modtager telefonerne, skal I blot tilslutte dem internettet,...
Kan vi købe telefonien direkte gennem MobiKOM? Ja, I handler selvfølgelig direkte med MobiKOM. Vi tror på, at teleløsningen bliver mest optimal igennem en tæt dialog omkring...
Kommer I ud til os? Vores Account Manager er altid klar til at komme forbi til en uforpligtende snak. De kan afdække jeres behov, fortælle...
Skal vi selv opsige vores nuværende løsning? Nej, det sørger vi for. Nej, I skal ikke gøre noget, da vi står for at opsige jeres nuværende løsning....
Vil vi opleve at stå uden telefoni i forbindelse med overgangen til MobiKOM? Nej, vi står for flytningen af alle jeres nuværende numre, så de er klar på aktiveringsdatoen. Jeres medarbejdere skal blot...
Yder I også support? Alle vores supportere er certificeret i MobiKOM og har i den forbindelse været igennem et grundigt oplæringsforløb. De står altid...