Er der specielle krav til netværket ved WiFi-opkald? Devisen hedder, at opkaldskvalitet og dækning afhænger af netværkets styrke og internetforbindelsen. Der er som sådan ingen minimumskrav til WiFi-netværket...
Får alle medarbejdere nye simkort? Ja – hvis I vælger at flytte jeres mobilnumre til MobiKOM. Hvis I har valgt at flytte jeres nuværende mobilnumre...
Hvad er VoLTE-opkald? VoLTE bruger 4G-netværket til opkald. Før i tiden var LTE netværket forbeholdt udveksling af data og ikke tale. Med VoLTE...
Hvad er WiFi-opkald? Brug af det lokale WiFi-netværk til mobilsamtaler. Er jeres virksomhed så heldige at have kontor i en bygning, der er...
Hvem får vi som netværksleverandør til vores mobiltelefoner? MobiKOM benytter sig af TDC som netværksleverandør. Vi har valgt at bruge TDC som vores netværksleverandør. Dette har vi gjort,...
Hvilke lande er inkluderet i EU+ zonen? EU+ zonen inkluderer alle EU-medlemslande og en række andre lande. Alle MobiKOMs mobilpakker gælder i hele EU+ zonen. Se landene...
Hvilke mobiltelefoner understøtter VoLTE og WiFi-opkald? En lang række af nyere smartphones har dette indbygget. Se listen nedenfor Som flere og flere nye modeller kommer på...
Hvilke telefoner understøtter eSIM? Her finder du en oversigt over telefoner, der understøtter eSIM. Apple iPhone XR Apple iPhone XS Apple iPhone XS Max...
Hvilke telefoner understøtter pt. 5G? Se komplet oversigt over telefoner og hardware, der understøtter vores 5G. Producent Enhed Apple iPhone 13 & iPhone 13 mini...
Hvor finder jeg min PIN- og PUK-kode? Når du bliver kunde hos MobiKOM får du et velkomstbrev hvorpå dit SIM-kort sidder. Her findes PIN- og PUK-kode. De...
Hvor finder jeg mit SIM-kortnummer? Du kan finde dit SIM-kortnummer på kunde.bizfone.dk. Du finder dit SIM-kortnummer på kunde.bizfone.dk under Produkter.
Hvor kan jeg se MobiKOMs priser? Du kan se MobiKOMs priser på MobiKOM.dk og på kunde.bizfone.dk hvis du er eksisterende kunde Hvis du er eksisterende kunde,...
Hvordan aktiverer jeg eSIM? Du skal aktivere dit eSIM på Bizfone.dk. Når du har bestilt et eSIM, vil du kunne aktivere det ved at...
Hvordan aktiverer jeg VoLTE? I din telefons netværksindstillinger. Såfremt din smartphone understøtter teknologien. Det er umuligt at give én beskrivelse af hvordan du aktiverer...
Hvordan aktiverer jeg WiFi-opkald? I din telefons indstillinger findes muligheden for at aktivere teknologien. Se nedenfor hvordan du aktiverer WiFi-opkald på de tre største...
Hvordan bestiller jeg et nyt SIM-kort? Du kan bestille et nyt SIM-kort på dit kunde-login. Har du mistet dit SIM-kort, kan du inde på dit kundelogin,...
Hvordan får jeg eSIM? Kontakt os, og vi vil kunne hjælpe dig med at bestille eSIM. Hvis du ønsker at få eSIM, skal du...
Hvordan med WiFi-opkald og udlandet? Opkald fra udlandet kan ikke foregå via WiFi. Opkald i Danmark til udlandet kan godt. Så vær opmærksom på, at...
Hvordan spærrer jeg mit eSIM? Du kan spærre dit eSIM ved at ringe til 86 51 51 52, hvor du vil blive bedt om at...
Hvorfor kan jeg ikke aktivere ‘banke på’ på min mobil? Løsningen kan være at sætte din mobil ned på 3G, aktivere ‘banke på’ og derefter sætte mobilen op på 4G...
Hvorfor kan jeg ikke sende MMS? Typisk er årsagen enten fejlagtig MMS opsætning på telefonen, eller opbrugt datamængde. Selvom MMS er en del af fri SMS,...
Hvornår lukker 3G-netværket? I slutningen af 2022 udfaser TDC NET 3G-netværket for at give mere plads til de hurtigere 4G- og 5G-netværk.
I hvilke lande udenfor Europa har jeg tale og data? Du har adgang til data og fri tale/SMS/MMS i 63 lande udenfor EU med vores tre største mobilpakker. Alternativt kan...
Kan eSIM også bruges som datadelingskort? Nej, desværre ikke på nuværende tidspunkt. Datadelingskort er på nuværende tidspunkt ikke understøttet af eSIM fra MobiKOM.
Kan jeg bruge 5G i udlandet? Ja. Vi benytter TDC Nets mobilnet i Danmark og har derigennem de samme aftaler vedrørende 5G på tværs af lande,...
Kan jeg bruge eSIM fra MobiKOM til mit Apple Watch? Nej, desværre ikke på nuværende tidspunkt. På nuværende tidspunkt understøtter vi desværre ikke eSIM til Apple Watch.
Kan jeg få 5G hos MobiKOM? Ja, du kan få adgang til 5G på alle vores mobilpakker, ved at tilmelde dig det på kunde.bizfone.dk. Du kan...
Kan jeg få dual SIM hos MobiKOM? Én mobil – flere numre Dual SIM gør det muligt at bruge flere telefonnumre med samme mobiltelefon. Det er dog...
Kan jeg få eSIM hos MobiKOM? Ja, medarbejdere, der har et mobilabonnement hos MobiKOM, kan få eSIM. Alle medarbejdere, der har et mobilabonnement hos MobiKOM, kan...
Kan jeg få SIM-kort til datadeling hos MobiKOM? Ja, du kan tilkøbe SIM-kort til datadeling, hvis du har det rette mobilabonnement hos MobiKOM. Du tilkøber et eller flere...
Kan jeg ringe til udlandet fra min mobiltelefon? Ja, hvis du har tilmeldt mobilabonnementet udlandstelefoni på kunde.bizfone.dk For at du kan bruge et mobilabonnement til udlandstelefoni, skal det...
MMS i udlandet Hvorfor kan jeg ikke sende MMS fra udlandet? Typisk er årsagen, at roaming på MMS er lukket ned ved den...