Afdelingsmail og SMS Du kan sende en e-mail eller SMS til en afdeling på Bizfone.dk Sådan gør du 1. Åbn Bizfone.dk (funktionen understøttes ikke...
Aktivering af softphone For at du kan aktivere Bizfones softphone, og ringe med Bizfone, skal du gøre følgende. 1. Du skal først aktivere...
Automatisk profilskift med Exchange Automatisk profilskift med Exchange sikrer, at dine profiler skifter automatisk – alt efter hvad du har i din Outlook-kalender. ...
Automatisk profilskift uden Exchange På Bizfone.dk har du din egen kalender. Med denne kalender kan du bestemme, hvilke tidspunkter dine profiler skal være aktive....
Direkte omstilling med softphone Under et igangværende opkald, kan du lave en direkte omstilling. For at du kan lave en direkte omstilling med...
Foretag et opkald med softphone Du kan foretage et opkald med din softphone i Bizfone. For at du kan foretage et opkald med Bizfones...
Genvejstaster til Bizfones softphone Her er en oversigt over de genvejstaster, som kan gøre håndteringen af kald nemmere. Du kan også finde oversigten over...
Hvad betyder de forskellige statusser i Bizfone? En status kan have en farve, som indikerer om du er ledig, optaget, ikke vil forstyrres eller ikke er logget...
Hvad er forskellen på viderestilling og omstilling? Viderestilling sker inden opkaldet ringer på din telefon. En omstilling er noget modtageren aktivt gør med kaldet. Viderestilling: En omdirigering...
Hvad gør jeg, hvis jeg ingen lyd har i Bizfones softphone? Hvis du oplever, at der ikke er lyd i Bizfone, kan det være fordi, at du skal tillade lyd i...
Hvilke browsere understøtter Bizfone.dk? Bizfone.dk virker i de mest benyttede browsere. Bizfone er testet og virker på de to seneste versioner af ovenstående browsere....
Hvilke versioner af Exchange understøttes? Exchange 2010, 2013, 2016 eller Office 365. Bizfones Exchange integration er kompatibel med Exchange 2010, 2013, 2016 eller Office 365.
Hvordan ændrer jeg varigheden på notifikation ved opkald på Bizfone-klienten? Du kan ændre notifikationens varighed under Indstillinger i Windows. OBS: Ændrer du varigheden for notifikationer, vil det også påvirke andre...
Hvordan aflytter jeg min telefonsvarer? Du kan aflytte din telefonsvarer ved at ringe til 69 13 23 23 eller på Bizfone.dk og i Bizfone app’en....
Hvordan får jeg bedst mulig lyd i Bizfones softphone? Du har mulighed for at gøre din lyd i Bizfone endnu bedre ved hjælp af disse råd. Før du kan...
Hvordan forbinder jeg mit-Jabra headset på Bizfone.dk? Når dit Jabra-headset er tilsluttet computeren, skal det blot forbindes på Bizfone. Gå til Bizfone indstillinger og vælg Ring med Bizfone. 1. Under Besvar...
Hvordan fungerer indstillingerne af mine lydenheder? Bliv klogere på indstillingerne af dine lydenheder på Bizfone.dk og hvordan du skifter lydenhed. Du finder Lydenheder på Bizfone.dk under Indstillinger...
Hvordan fungerer webopslag på Bizfone? Når webopslaget til det eksterne system først er tilføjet i PBXAdmin, er det nemt for dig at lave et opslag...
Hvordan indstiller jeg min ringeprofil for en bestemt tidsperiode? Du kan indstille din profil for en bestemt tidsperiode – f.eks. ved at vælge “Til møde”, kan du angive et...
Hvordan indstiller jeg min ringeprofil for en bestemt tidsperiode? Du kan indstille din profil for en bestemt tidsperiode – f.eks. ved at vælge “Til møde”, kan du angive et...
Hvordan indtaster jeg et tal i Bizfones softphone? Under et igangværende opkald, skal du klikke på input-feltet så det er aktivt, hvorefter du kan indtaste et tal eller...
Hvordan laver jeg en ny profil? Du laver en ny profil ved at gå ind under Profilstyring på Bizfone.dk. Du kan oprette forskellige profiler, så du...
Hvordan opdaterer jeg Bizfone-klienten? Ved opstart af Bizfone-klienten tjekkes der automatisk efter opdateringer. Når Bizfone-klienten starter op, tjekker den automatisk efter opdateringer, og når...
Hvordan opretter jeg en kontakt i Bizfone? Du opretter en kontakt i Bizfone, ved at importere kontakten gennem Bizfone app’en, eller ved hjælp af Fælles kontaktbog. Opret...
Hvordan opsætter jeg viderestilling? Brug dine ringeprofiler på Bizfone.dk til at lave viderestilling af opkald Lad os starte med kort at lave en differentiering...
Hvordan sætter jeg min telefon til ikke at ringe, når jeg har fri? Under Profilstyring på Bizfone.dk kan du nemt indstille din telefon til ikke at ringe, når du har fri og f.eks....
Hvordan sletter jeg min opkaldshistorik på Bizfone? Du sletter din opkaldshistorik ved at vælge en eller flere opkald og trykker på Slet. Gå ind på din Opkaldshistorik. 1....
Hvordan tillader jeg min browser at åbne flere webopslag automatisk? Ønsker du, at der foretages automatiske webopslag i mere end et system, når du besvarer et indgående kald, skal du...
Hvordan viderestiller jeg opkald? På Bizfone.dk kan du viderestille opkald, så de f.eks. altid går direkte til en telefonkø eller en anden kollega, når...
Indstil kategorier i Outlook I din Outlook-kalender har du mulighed for at tildele dine kalenderaftaler en kategori. Disse kategorier kan du selv navngive, redigere...
Indstil og redigér profiler Når du opretter en ny profil, skal du først navngive den. Dernæst skal du vælge, hvordan ind- og udgående kald...
Kan jeg ændre ringetonen i Bizfones softphone? Nej, det er ikke muligt på nuværende tidspunkt at ændre ringetonen på Bizfones softphone. Ringetonen du hører når Bizfones softphone...
Kan jeg trække kald fra andre? Med indtrækningsgrupper kan du besvare kald, som ikke besvares af din kollega. Der er primært tre scenarier, som refereres til...
Match kategorier med profiler Automatisk profilskift med Exchange sikrer, at dine profiler skifter automatisk – alt efter hvad du har i din Outlook-kalender. ...
Modtag opkald med softphone Modtag et indgående opkald på din softphone i Bizfone. For at du kan modtage et opkald med Bizfones softphone,...
Omstil til kø med softphone Du kan omstille et igangværende opkald til en kø. For at du kan omstille et opkald til en kø...
Opsætning af softphone Når du har aktiveret Bizfones softphone, skal du opsætte den korrekt i din browser. Vi anbefaler at Bizfones softphone benyttes...
Overvåget omstilling med softphone Du kan lave en overvåget omstilling ved et igangværende opkald, enten inde på en kontakt eller oppe i højre hjørne...
Tilføj til samtale med softphone Ved et igangværende opkald kan du tilføje en eller flere kontakter til samtalen. For at du kan tilføje en...
Under et opkald med softphone Under et opkald, får du en masse gode opkaldsfunktioner til rådighed. For at du kan benytte dig af alle...
Understøtter MobiKOM Exchange-integration totrinsbekræftelse? Bruger I totrinsbekræftelse fra Microsoft på jeres Exchange-konti, kan I bruge MobiKOMs Exchange-integration. Bruger I totrinsbekræftelse fra Microsoft på jeres...
Vælg aktiv profil Du kan nemt og hurtigt skifte imellem dine profiler. Du kan gøre det manuelt via Bizfone.dk eller med Bizfone app’en....