Her kan du se din virksomheds forskellige telefonkøer. Du kan se, hvem der er tilmeldt dem, og du kan tilmelde dig selv.
1. Du finder Køer ved at trykke på ikonet i øverste venstre hjørne.
2. Derefter trykker du på Køer
Køoversigt i Bizfone-appen
1. Tryk her, hvis du vil tilmelde dig køen.
2. Tryk på de tre prikker for at ringe til en kø. Her kan du også åbne eller folde en kø sammen. Hvis du er køadministrator, vil du have muligheden for at tilmelde eller afmelde agenter på en kø.
3. Under hver kollega kan du se, hvor mange kald de har besvaret, samt om de er ledige eller optaget.
4. En ekstern agent, der er tilmeldt køen, vil blive vist på denne måde. En ekstern agents antal opkald vil ikke ændre sig.
5. En kø uden tilmeldte agenter vil have en advarselstrekant som ikon.
Tilmeld eller afmeld dig en kø i Bizfone-appen
1. Her skal du vælge hvilke af dine telefoner, der skal tilmeldes køen.
2. Gem dine valg ved at trykke Opdater.
Kø-widget på hjemmeskærm
1. Du kan få et hurtigt overblik over dine Køer på hjemmeskærmen. Her kan du også tilmelde og framelde dig køer.
Køadministrator
Hvis du har tilladelsen Køadministrator, som man tildeler i PBXAdmin under Tilladelser på en medarbejder, vil du kunne administrere agenter på en kø.
1. Tryk på de tre prikker for at få en menu frem.
2. Tryk på Køadministrator
3. Du kan tilføje en agent til køen ved at trykke på Tilføj agent.
4. Du kan søge efter tilmeldte agenter på en kø.
5. Du kan afmelde en agents enhed fra en kø ved at trykke på krydset.
6. Hvis du vil redigere i en agents tilmeldte enheder, kan du trykke på agentens navn.
7. Hvis din virksomhed benytter sig af ringeprioritet, kan du her vælge hvilken ringeprioritet, en agent skal have.
8. Du kan her tilmelde en ekstern agent til en kø. Vær opmærksom på, at der ikke kan vises en status eller antal opkald for eksterne agenter.